Jak zdobyć subskrypcje na YouTube?

YouTube skupia się na subskrybentach, a jednym z kluczowych wskaźników do pomiaru sukcesu w YouTube jest liczba subskrybentów Twojego kanału. Więcej subskrybentów oznacza więcej wyświetleń Twoich filmów.

Częste publikowanie filmów ma duży wpływ na liczbę subskrybentów, ponieważ im więcej publikujesz filmów, tym więcej osób je ogląda. Dzięki temu zyskujesz więcej zaangażowania, polubień i udostępnień.

Jednak zdobywanie subskrybentów w YouTube wymaga czegoś więcej niż tylko publikowania filmów. Oto kilka wskazówek, jak zwiększyć liczbę subskrybentów YouTube.


Wskazówka 1: Twórz angażujące i pouczające treści

Jeśli chcesz, aby ludzie oglądali Twój film, musisz tworzyć treści, które będą angażujące i pouczające. Oto kilka sposobów tworzenia lepszych treści. Zbuduj swoje treści wokół określonej grupy odbiorców. Upewnij się, że zaplanowałeś swój scenariusz wideo z wyprzedzeniem, aby wszystkie istotne punkty zostały uwzględnione i nie zasypywałeś widzów niepotrzebnymi informacjami. Jeśli uważasz, że w jednym filmie jest za dużo informacji, podziel je na kilka filmów.

Widzowie lubią, gdy od czasu do czasu używasz dobrego przykładu. Używaj przykładów tak często, jak to tylko możliwe i upewnij się, że pochodzą z witryn wysokiej jakości.

Dodaj wizualizacje do swoich treści, aby były bardziej atrakcyjne

Zawsze zaczynaj swoje filmy od ciekawego haczyka, który sprawi, że ludzie będą chcieli kontynuować oglądanie reszty filmu.

Zawsze używaj oryginalnej treści. Jeśli użyjesz cudzych treści, Twój film nie będzie wystarczająco wciągający, nie wspominając o tym, że możesz skończyć z alienacją ludzi

Uwzględnij karty, ekrany końcowe i przerywania wzorów, aby zaangażować odbiorców

Następną istotną rzeczą, którą musisz wiedzieć w tym artykule, jak zwiększyć liczbę subskrybentów YouTube, jest częstotliwość przesyłania


Wskazówka 2: Często twórz i publikuj filmy Videos

Nie ma wątpliwości, że tworzenie i publikowanie filmów często pomaga zwiększyć liczbę subskrybentów. I odwrotnie, jeśli nie publikujesz od dłuższego czasu, ludzie nie będą chcieli subskrybować Twojego kanału.


Według Social Media Examiner , kanały YouTube, które publikują więcej niż raz w tygodniu, osiągają lepsze wyniki niż te, które tego nie robią. Gdy ktoś zasubskrybuje Twój kanał, otrzyma powiadomienie e-mailem za każdym razem, gdy prześlesz nowy film. Jeśli ktoś otrzyma powiadomienie e-mail raz w tygodniu, jest bardziej prawdopodobne, że zainteresuje się Twoim filmem, zwłaszcza jeśli treść jest oryginalna, wciągająca i pouczająca .


Jeśli więc możesz sobie pozwolić na publikowanie więcej niż jednego filmu tygodniowo, masz większe szanse na zdobycie większej liczby subskrybentów i możesz zdobyć ich szybciej, jeśli zastosujesz strategię stałej częstotliwości.


Po zakończeniu przesyłania treści musisz je również zoptymalizować. Rzućmy okiem na to, jak możesz to zrobić w ramach tego artykułu, jak zwiększyć liczbę subskrybentów YouTube.


Wskazówka 3: Zoptymalizuj swoje filmy z YouTube

Optymalizacja filmów pomaga zwiększyć pozycję Twoich treści w YouTube. Osoby, które zobaczą Twoje filmy, prawdopodobnie również wejdą w interakcję z Twoimi treściami. Aby Twoje filmy dotarły do właściwych odbiorców, możesz zoptymalizować wiele elementów wideo, takich jak tytuł, opis, wideo i inne metatagi.

Tytuł

Według Backlinko „Użycie dokładnego słowa kluczowego w tytule filmu może pomóc w rankingu”. Ostatecznie wyższy ranking oznacza więcej wyświetleń i więcej subskrybentów.


Opis

Pisząc opis swojego filmu, upewnij się, że podajesz wszystkie niezbędne informacje, takie jak słowa kluczowe, sygnatury czasowe i linki.


Sygnatury czasowe pomagają widzom wybrać fragment filmu, który chcą obejrzeć, i przejść od razu do niego. Połączenie innych odpowiednich filmów w opisie daje szansę na zaprezentowanie innych filmów, a także utrzymuje atrakcyjność treści.


Tagi wideo

Tagi wideo pomagają innym znaleźć Twój film. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak zoptymalizować metatagi, możesz obejrzeć ten film tutaj:


Oto kilka innych sposobów optymalizacji kanału:


Prześlij urzekającą miniaturę

Prześlij transkrypcję filmu

Dodaj ekran startowy i końcowy do swoich filmów w YouTube – ekran startowy, aby ludzie wiedzieli, jak wyglądają Twoje filmy z przodu, oraz ekran końcowy, który nie jest ciemny i nieopisowy

Jeśli uważasz, że tylko zoptymalizowanie filmów wystarczy, aby zdobyć więcej subskrybentów, być może trzeba będzie to ponownie rozważyć. Ważne jest również, aby zoptymalizować swój kanał YouTube. Oto jak zwiększyć liczbę subskrybentów YouTube, optymalizując swój kanał YouTube.


BEZPŁATNY kurs marketingu YouTube i wideo

Zostań specjalistą od marketingu YouTube i wideoZAPISAĆ SIĘBEZPŁATNY kurs marketingu YouTube i wideo

Wskazówka 4: Zoptymalizuj swój kanał YouTube

Aby zdobyć więcej subskrybentów na YouTube, musisz zoptymalizować nie tylko swoje filmy, ale także swój kanał. Oto niektóre z najłatwiejszych sposobów na zrobienie tego:


Utwórz zwiastun YouTube

Zwiastun daje widzom podgląd tego, co ma do zaoferowania Twój kanał. Za pomocą zwiastuna możesz dać odbiorcom wyobrażenie o:


Twoja marka

rodzaj filmów, które publikujesz

przedsmak Twoich przyszłych filmów

Twój harmonogram wydań

Zaprojektuj interesujący wygląd swojego kanału

Kanał YouTube może wyglądać interesująco, jeśli użyjesz odpowiednich słów kluczowych, opisów i grafiki kanału.


Pisząc opis swojego kanału, używaj słów kluczowych, a treść powinna być krótka i interesująca. Pierwsze 100-150 znaków opisu kanału jest bardzo ważne, ponieważ jest on wyświetlany obok Twojego kanału w wynikach wyszukiwania.

Na końcu opisu umieść odpowiednie wezwanie do działania. Wybierz grafikę kanału, która jest modna i fajna, ale także pasuje do Twojej marki.


Uwzględnij sekcje i listy odtwarzania na swojej stronie głównej

Jeśli masz dużo filmów, uporządkuj je w różne sekcje i playlisty i umieść je na swojej stronie głównej. Możesz także zoptymalizować te playlisty, dodając odpowiednie słowa kluczowe, tytuły i opisy.


Wskazówka 5: Twórz filmy wysokiej jakości

Ludzie nie lubią oglądać filmów ze słabym dźwiękiem i obrazem.


Jeśli masz profesjonalny film, ludzie potraktują Cię poważnie i zaangażują się w Twoje filmy. Wykonanie tych prostych kroków może pomóc Ci zbudować reputację profesjonalisty.


Upewnij się, że nagrywasz wideo w cichej atmosferze, bez szumów otoczenia w tle.

Używaj dobrego sprzętu do nagrywania, aby dźwięk był czysty. Pamiętaj też, aby podczas nagrywania obserwować miernik głośności wejściowej

Ustaw zielone tło i używaj lamp studyjnych podczas nagrywania.

Nagrywaj filmy w rozdzielczości 1080p lub wyższej. Według Backinko YouTube najlepiej klasyfikuje filmy HD.

Zaplanuj swój scenariusz wideo z wyprzedzeniem przed rozpoczęciem filmowania, aby wiedzieć, co powiedzieć i dotrzeć do wszystkich istotnych kwestii.

Mądrze używaj zwolnionego tempa i przeskoków, aby zaakcentować niektóre części filmu.

Ustabilizuj swoje nagrania wideo za pomocą statywu i nagrywaj filmy w poziomie. W przypadku szerszych ujęć możesz użyć nakładki na obiektyw.

Wybierz dobre oprogramowanie do edycji wideo.

Na koniec dokładnie przejrzyj swoją pracę przed opublikowaniem.

Wskazówka 6: Dodaj znak wodny subskrybenta do swoich filmów

YouTube umożliwia dodanie znaku wodnego do swoich filmów. To świetny sposób na przypomnienie ludziom, aby zasubskrybowali Twój kanał. Znak wodny może być logo, nazwą marki lub wezwaniem do działania.

Wskazówka 7: Nawiąż kontakt ze swoimi odbiorcami

Kiedy wchodzisz w interakcję z widzami, daje im to poczucie satysfakcji. Prowadzi to do większych szans osób, które chciałyby zasubskrybować Twój kanał. To jest powód, dla którego zaangażowanie się w publiczność jest bardzo ważne, aby zwiększyć liczbę subskrybentów YouTube.


Jeśli ktoś poświęcił czas na obejrzenie Twojego filmu, podziękuj mu na końcu filmu i podaj pomysł, gdzie można uzyskać więcej informacji.


Zachęć widzów do komentowania i wyrażania opinii na temat Twojego filmu. Według Backlinko „Komentarze wideo mają bardzo silną korelację z rankingami”. Ucz się na podstawie krytyki i uwzględnij te opinie w swoim filmie. Zawsze możesz też uzyskać nowe pomysły od swoich widzów i tworzyć nowe filmy na podstawie komentarzy.


Nagradzanie doskonałych komentarzy (zarówno w serwisie YouTube, jak i poza nim) za ich wsparcie również pomaga zwiększyć zaangażowanie. Ponadto nie zawsze musisz robić nagrane wcześniej wideo, transmisja na żywo to dobry sposób na interakcję z publicznością w czasie rzeczywistym.


Wskazówka 8: promuj swoje filmy na innych platformach

Jeśli chcesz, aby Twój film dotarł do osób spoza YouTube, dobrym pomysłem jest promowanie go na innych platformach.


Media społecznościowe

Pierwszą rzeczą, którą możesz zrobić, to przyjrzeć się platformom, z których już korzystasz. Facebook i Instagram to dobre miejsca na początek, ale możesz też skorzystać z wielu innych platform.


Kiedy publikujesz coś na Facebooku, dołącz do niego link do swojego filmu na YouTube. Zastosuj tę samą strategię z Twitterem , Instagramem i innymi serwisami społecznościowymi.


Dyskusje na forach i blogach

Możesz także brać udział w forach i dyskusjach na blogach oraz dołączać link do YouTube, gdy jest to istotne i naturalne dla dyskusji. Dołącz do popularnych witryn z pytaniami i odpowiedziami i publikuj odpowiedzi na pytania związane z Twoim filmem.


Na przykład, jeśli prowadzisz dyskusję na blogu o uczeniu maszynowym , możesz dodać swój film w YouTube na temat Co to jest uczenie maszynowe? w komentarzach wraz z tym, co próbujesz powiedzieć.


Budynek łączący

Znajdź odpowiednie i autorytatywne witryny, które są odpowiednie dla Twoich treści i współpracuj z nimi, aby utworzyć linki zwrotne. Możesz także zdecydować się na budowanie linków z referencjami, w których ktoś składa zeznanie, podając link do Twojego filmu. Współpracuj również z innymi kanałami YouTube — istnieje duże prawdopodobieństwo, że ludzie robią to samo, co Ty.


Influencer Marketing

Influencerzy mają lojalnych zwolenników, co ułatwia dotarcie ich treści do wielu osób. Jeśli influencer opublikuje film w Twoim imieniu, pomoże Ci to szybko zdobyć wielu subskrybentów.


Marketing e-mailowy

E-maile to także świetny sposób na dotarcie do wielu osób za jednym razem. Skorzystaj z marketingu e-mailowego , dodając link do swojego kanału YouTube w podpisie e-maila.


Inne sposoby promowania treści


Kontaktuj się z ludźmi, publikując linki do swoich filmów na odpowiednich stronach społeczności

Opublikuj swój film w renomowanych katalogach wideo

Dodaj swoje filmy do zakładek w popularnych witrynach z zakładkami 

Umieszczaj filmy w swoich postach na blogu

Promuj inne podobne filmy na ekranie końcowym